Třetí sezóna s novou marketingovou kampaní „ZPOMAL“
Zahájení kampaně ZPOMAL - GlampingCZ
Portál GlampingCZ, člen skupiny BPR – BOHEMIA PUBLIC RELATION s.r.o. na jaře zahájil svoji třetí sezónu. Do další etapy vstupuje s novým moderním logem, redesignem webu a marketingovou kampaní ZPOMAL.
Jak to celé začalo?
První myšlenka projektu se zrodila v dubnu 2019, kdy v soukromé oboře Kněžičky rodiny Kinských byl postaven první glampingový stan. Následovalo uzavření spolupráce s dalšími průkopníky českého glamour campingu a portál glampingcz.cz byl na světě. Kromě vybraných tuzemských i zahraničních ubytování přináší zajímavosti ze světa glampingu včetně možnosti vlastní investice do glampingu. Portál GlampingCZ se snaží ukázat, že glamorous camping v dnešní době není pouze o klasickém glampingovém stanu, ale i o dalších unikátních místech a druzích ubytování.
Nové logo a redesign webu
U příležitosti zahájení třetí sezóny GlampingCZ představil nové nadčasové a snáze zapamatovatelné logo. Webová prezentace portálu se díky redesignu a zjednodušení struktury od května stala uživatelsky přívětivější. Za návrhem nového loga a vývojem webu stojí grafický tým mateřské společnosti BPR. Výsledkem je přehledné místo, kde se mohou uživatelé ponořit do hledání vysněného ubytování, nasát jedinečnou atmosféru glampingu nebo získat informace o tom, jak založit vlastní glampingové místo.
Plány do budoucna
„Do budoucna bychom chtěli pozici našeho glampingového portálu upevnit také na mezinárodní úrovni. Náš cíl je podílet se na inovaci glampingu a být nositeli novinek v tomto oboru,” uvedl Jiří Matuška, projektový manažer GlampingCZ. „Chceme sdílet myšlenku, že je důležité umět občas zpomalit a nadechnout se. Proto na květen letošního roku připravujeme kampaň ZPOMAL, kterou uvidíte na billboardech a na sociálních sítích,” dodal pan Matuška.